…κι ας λέμε πως είναι τελείως σύγχρονη. Στην πραγματικότητα, από τότε που οι άνθρωποι φτιάχνουν πράγματα, δημιουργούν, έχουν την ανάγκη να τα προωθήσουν. Να κάνουν…sales promotion!
Μπήκαμε λοιπόν σε μια χρονοκάψουλα και ταξιδέψαμε όχι απλά 3 ή 4 αιώνες πίσω, αλλά, κάποιες χιλιάδες χρόνια για να βρεθούμε στη Θήβα της Αιγύπτου.
Προγραμματίσαμε τον….υπερυπολογιστή της κάψουλας, να σταματήσει μόλις υπάρξει ένδειξη διαφήμισης στο μακρινό παρελθόν και έτσι, φτάσαμε στο 3000 προ Χριστού!
Εκεί, διαβάζουμε σε έναν πάπυρο, την ιστορία του Habu, ενός πωλητή υφασμάτων και του αγνοούμενου δούλου του. Ο Habu, γράφει πως ψάχνει εναγωνίως τον δούλο του που τον ονομάζει Shem, αλλά ταυτόχρονα αναφέρει και το κατάστημα του, στο οποίο… «θα βρείτε τα πιο όμορφα υφάσματα, σίγουρα έχουμε κάτι που θα ταιριάζει στο γούστο σας»
Στις μέρες μας, θα μπορούσε κάλλιστα, να είναι μία πρωτότυπη native ad που συνδυάζει προώθηση και εφαρμοσμένη Επικοινωνία μέσα από προσωπική αφήγηση!